top of page
  • Maken jullie alles zelf?
    Een groot deel van het assortiment is inderdaad handgemaakt door ons. Deze artikelen kun je herkennen aan het woordje ORIGINAL op de foto in de webshop. Producten die handgemaakt zijn, maar niet door ons, hebben deze aanduiding op de foto niet.
  • Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
    Ja dat kan, bij iedere bestelling in de webshop kun je bij verzenden de optie 'zelf afhalen' selecteren. Vervolgens nemen wij contact op om een afhaalafspraak te maken. Uiteraard rekenen wij in het geval van zelf afhalen, geen verzendkosten.
  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling geleverd wordt?
    Zodra wij een bestelling verzonden hebben, ontvang je een mail vanuit PostNL of DHL (afhankelijk van welke pakketdienst voor de bestelling van toepassing is) met daarin een Track-en-Trace code. Met deze code is het pakket te volgen vanaf het moment dat wij het verzenden. Er staat in deze mail overigens ook een dag- tijdblok vermeld waarbinnen de pakketdienst te bestelling verwacht te leveren.
  • Hoe gaat de verzending in zijn werk voor grote en/of zware artikelen?
    Wanneer de bestelling één of meerdere artikelen bevat boven de maten: 176x78x58cm of met een gewicht van meer dan 30kg, gaat de verzending anders in zijn werking. Wij nemen in dit geval namelijk te allen tijde contact met u op om de leveringsvoorwaarden te bespreken en een leverafspraak te maken.
  • Waar is Keigaaf wonen gevestigd?
    Onze werkplaats en magazijn zijn gevestigd in de gemeente Zundert. Vooralsnog hebben wij geen winkel en/of showroom en verloopt onze verkoop online. Mocht u uw product graag van tevoren willen bekijken, zijn hier uiteraard mogelijkheden voor. Neem in dat geval contact op via 076 785 79 25 of info@keigaafwonen.nl
  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?
    Keigaaf wonen hanteert een levertijd van 1-5 werkdagen. Als je de bestelling sneller wenst te ontvangen, neem dan even contact op met ons via 076 785 79 25 of info@keigaafwonen.nl , dan kijken we samen naar de mogelijkheden.
  • Kan ik ook telefonisch of per mail bestellen?
    Ja dat kan, in dat geval neemt u contact met ons op via het algemene nummer en regelen we de bestelling telefonisch of per mail.
  • Kan ik mijn bestelling retourneren?
    Bij Keigaaf wonen hanteren we een bedenktijd van 30 dagen waarbinnen je een online aankoop zonder opgave van reden kunt ontbinden. Deze termijn gaat in op de dag van ontvangst van het product. De voorwaarden voor het retourneren zijn te vinden in onze Algemene Voorwaarden. De kosten voor het retourneren komen voor rekening van de consument, tenzij er sprake is van defecten veroorzaakt door ondeugdelijk(e) fabricage of wanneer schriftelijk anders afgesproken door consument en medewerker van Keigaaf wonen.

06 20 11 59 15

CONTACT ONS

contact ons ding.png
bottom of page